Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 89 (Search time: 0.114 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2010 - Edson Oliveira Neves.pdf.jpg30-Mar-2010Educação e empreendedorismo: um estudo sobre a formação empreendedora no curso técnico em agropecuária do Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Norte de Minas GeraisNeves, Edson Oliveira
2010 - Sheila Brandão.Pdf.jpg27-Sep-2010Cooperativismo de crédito rural: a Cresol de Cerro Azul no Vale do Ribeira - PRBrandão, Sheila
2010 - Juraci Torres Galindo.pdf.jpg14-Jul-2010Integração curricular no PROEJA: a experiência do Instituto Federal de PernambucoGalindo, Juraci Torres
2010 - Érika Aparecida de Paula Silva.pdf.jpg20-Dec-2010Escola Municipal Terra de Educar: do projeto inicial à atualidade: descaminhos e possibilidadesSilva, Erika Aparecida de Paula
2010 - Aneta Barroso Silveira de Oliveira.pdf.jpg27-Sep-2010A importância do Programa de Educação Afetivosexual para os alunos do Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Minas Gerais – Campus São João EvangelistaOliveira, Aneta Barroso Silveira de
2010 - Marcos Aurélio Rodrigues Nunes.pdf.jpg16-Dec-2010A Informática na formação do Técnico em Agropecuária no Campus São Cristóvão do Instituto Federal de Sergipe: Essencial ou Irrelevante?Nunes, Marcos Aurélio Rodrigues
2010 - Marilia Massard da Fonseca.pdf.jpg31-Mar-2010Resgate da história de implantação do Centro de Atenção Integral à Criança Paulo Dacorso Filho na UFRRJ e a perspectiva de sua transformação em um centro de ensino e pesquisa aplicado à educação agroecológicaFonseca, Marilia Massard
Correio_da_Lavoura_4737_Fevereiro_2010.pdf.jpg27-Feb-2010CL - ANO 93 - Nº 4737 - fev. 2010-
2010 - Ronaldo Bernardo Junior.pdf.jpg17-Jun-2010Representação Social da Responsabilidade Social Corporativa: A ótica AcadêmicaBernardo Junior, Ronaldo
2010 - Elizabeth Andrade Pereira Lima.pdf.jpg29-Apr-2010Marcas de alto renome: uma abordagem sobre proteção marcaria e aspectos mercadológicosLima, Elizabeth Andrade Pereira